mandag den 8. marts 2010

"Hej lækre, rart at se dig igen!"

billedet er lånt fra fitness.dks hjemmeside og det skal siges, at der er blevet lavet
en del om siden. Bl.a. er bordfodboldbordet der ikke længere (hey, hvorfor har i fjernet det?!)

I dag drak jeg (gratis!!) kaffe med min søde ven Henrik* oppe i fitness.dk's magelige sofaer,
mens vi ladede op til en hård work-out og fik en god snak, om det ungdomsliv vi begge to på godt og ondt gennemlever lige nu. Den æra, som vi senere ville se tilbage på som den hårdeste, mest krævende , men samtidig den sjoveste, vidunderligste tid. Uden tvivl, den mest epokegørende periode, hvor vi træffer en masse af livets allervigtigste beslutniniger.


Henrik har fået en ny kæreste, og han berettede glad og stolt at han var super forelsket. Jeg har efterhånden tilgivet ham det stunt, han lavede i sommers med min gode veninde Iris*. Han havde spurgt efter hende, og da jeg ser en hver given lejlighed til at lege matchmaker (så så man lige mig! dr Looove) , fik jeg lynhurtigt gjort dem begge interesseret. Vi boede alle i samme camp på Roskilde, men da Henrik kort forinden havde fortalt om denne fantastiske pige han lige havde mødt på den mest kliché-agtige måde (dreng taber pung på gaden, pige finder pung, pige ringer til dreng, pige og dreng mødes, sød musik opstår) fik jeg lynhurtigt gjort min veninde opmærksom på, at han havde en 'muligvis-kæreste' derhjemme, at det kun var en roskildeflirt og at det ikke skulle blive til mere. Det var hun også indforstået med langt hen af vejen, indtil det hele kulminerede og alle de involverede blev kede af det.



jeg elsker Fitness.dks nye kampagne som bl.a. indebærer små klistremærker på løbebåndende med ordene "du er så lækker med vind i håret!" jävla god motivation på en mandag aften.


Det har vi nu lagt bag os, og på halvanden time (og et dobbelt ekspressoshot samt fitness.dks egen gratis-kaffe) fik vi en ærlig snak om dillerstørrelser, does and don'ts i et parforhold, penisringe, glidecremer, scoremiddage og meget andet..

efter en koffeinindsprøjtning af de helt store, tonsede jeg mig igennem mit 2-timers træningsprogram, på trods af, at jeg ikke har været oppe i fittern' siden februar og min krop på daværende tidspunkt var tilbage på punkt 0.. Det var skønt at få sved på panden igen og få gjort op med alle agressionerne. kaffe inden træning, kan helt klart anbefales, God mandag aften til alle :-)

Ingen kommentarer:

Faste læsere