tirsdag den 9. marts 2010

impuldkøb 4-evarh

For lidt siden læste jeg et indlæg af Isabel, fra den altid undeholdende og skønne blog Sidneylise om, at rationelle gennemtænkte køb, slet ikke er vejen frem - tværtimod! Inden man når at se sig om, bliver de jo udsolgt lige for næsen af en! Det oplevede jeg selv i dag, da jeg stod og skulle købe nogle skuffer til opbevaring af undertøj (de andre skuffer var blevet for små....) Men i stedet for at købe de skrigpinke gennemsigtige skuffer der var sat ned til kun en
20'er i superbrugsen, slog mit fornuftigheds-gen ind og sagde "tænk nu over det, måske passer de jo slet ikke ind i kommoden" og jeg blev enig med mig selv om, at det nok var klogest at gå hjem og måle efter. Som sagt så gjort. Da jeg
så frisk og frejdig vente tilbage til superbrugsen (som jeg ellers aldrig besøger, da det langtfra er den billigste eller
største butik i nærheden af mig) og gik målrettet mod skufferne, opdager jeg til min store skuffelse (haha), at de er væk!

Jeg hiver fat i en medarbejder, og får forklaret ham - næsten bebrejdende - at jeg altså havde kigget på de skuffer i lørdags,
og da jeg så kom tilbage efter dem i dag, var de væk. Der var kun nogle neongrønne med rasmus klump klistermærke på, og det var jo
ikke dem jeg vil ha... medarbejderen fortæller, at fordi det var restvare "woot, hvad har de så ikke lige kostet før de kom på tilbud?!"
har de derfor ikke flere af dem.. damn it. Jeg købte én af dem med rasmus klump, fordi jeg ikke var helt sikker på, at det var den
rigtige farve, men har nu besluttet mig for, at købe 2 mere. skal vi VÆDDE med, at der ikke er flere, når jeg kommer igen
imorgen?!

Ingen kommentarer:

Faste læsere