onsdag den 10. marts 2010

100310

I dag skal jeg mødes med fire søde veninder, da vi skal købe sko til Annebell* som en del af det gavekort vi gav hende i fødselsdagsgave. Jeg har ikke set dem i 100 år, så forhåbentlig bliver der også tid til en tur på baresso eller lign.. glææder mig!

Men først står den lige på en gang work-out/styrketræning oppe i fitteren,
og forhåbentlig støder jeg ikke ind i mr 7-eleven igen (mere info følger!)

Desuden skal jeg lige ned forbi min nye yndlingsbutik, hvor indehaveren har fået de lækreste store tasker hjem i sort, mørkebrun og lys kernelæder hjem, til den nette sum af 1100!
ret godt alternativ til den Mulberry Roxanne (den store model), jeg har gået og sukket over de sidste par måneder. Man skulle da være et skarn, hvis man ikke liige...

Ingen kommentarer:

Faste læsere