tirsdag den 9. marts 2010

Dæ' dær' dænæm'....

fra øverst tv: Rihanna i Balmain, jakke med åben ryg fra Asos, Mørk og lys denimskjorte fra Topshop, Agynes deyn i stonewash, Charlotte i diesel skjorte, grå vask fra Asos, Camilla i vintage, Vanesse hudgens i lyseblå vask.


Jeg går og overvejer lidt, om jeg endten skal have en vintage stone-washed denimjakke her til foråret, eller en lækker denimskjorte i en lidt mørkere vask... eller måske begge dele?!


så vidt jeg husker, har min far vist nok stadig sin gamle 'cowboyskjorte' hængende hjemme i skabet..... det må jeg lige følge op på!


Jeg sender en masse kærlige tanker og goodvibes til min veninde Laina* som bor på hotel i nat, da en Jenifer-lopez-look-a-like-portugiser og hendes datter har 'invaderet' i den lejlighed Laina bor i for tiden. Hun har overtaget alt fra dyne til tandbørste, og påstår nu ovenikøbet at være 'in lååve' med fyren, der (udover at være total creepy) lovede dem overnatning fra lørdag-søndag ...sidste weekend, vel og mærket. Det lugter jo kun en lillebitte smule, af illegale indvandrere...
Som de siger på nørrebro: Hoold ud!

Ingen kommentarer:

Faste læsere